مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-21اجتماعي

ممنوعیت تغییر کاربری اراضی فرهنگی در «مهرگان» قزوین


تغییر کاربری زمین هایی که با موضوع فرهنگی، آموزشی و ورزشی به تصویب رسیده، به کاربری تجاری ممنوع است و باید اجازه چنین اقدامی در مهرگان صادر نشود.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: تغییر کاربری زمین هایی که با موضوع فرهنگی، آموزشی و ورزشی به تصویب رسیده، به کاربری تجاری ممنوع است و باید اجازه چنین اقدامی در مهرگان صادر نشود.

محمدمهدی اعلایی شنبه 29 مهر در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان قزوین اظهار کرد: مباحث مربوط به معضلات اجتماعی در سطح کشور، استان قزوین و شهر جدید مهرگان بر کسی پنهان نیست و تمامی مراکز جمعیتی که در قالب های مشابه مسکن مهر احداث شده اند با مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی مشابهی مواجه هستند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، استاندار قزوین ادامه داد: باید در زمان طراحی این مناطق اتفاقاتی رقم می خورد که جلوی این مسائل گرفته می شد، مانند برخی از استان ها که شاهد مشکلات کمتری در آن ها هستیم و مسئولان وقت در این حوزه تدبیر کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: احداث این مراکز جمعیتی صرفاً با نگاه سکونتی چنین مشکلاتی را به وجود می آورد ولی آنچه در مسیر اصلاح و بهبود به مهرگان کمک می کند تبدیل این منطقه به شهر جدید است که با سختی مجوزهای آن صادر شد و فرآیند اجرایی آن در حال حاضر با تمام تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تغییر کاربری اراضی فرهنگی در «مهرگان» قزوین

ممنوعیت تغییر کاربری اراضی فرهنگی در «مهرگان» قزوین