مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-16دانش

برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت همزمان با هفته پژوهش و فناوری


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت در روزهای 28، 29 و 30 آذرماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم با دانشگاه شهید بهشتی با هدف ایجاد و توسعه همکاری های مشترک و به منظور استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت های علمی، فرهنگی، دینی و هنری، به امضاء عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و سید محمودرضا آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی رسید.

توسعه همکاری های مشترک در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی؛ بهره مند شدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر از جمله فضاهای فیزیکی، تحقیقاتی و رفاهی؛ همکاری در برگزاری مشترک همایش ها، سمینارها، میزگردها، کارگاه های آموزشی، جشنواره ها و سایر برنامه های فرهنگی و اجتماعی؛ اجرای پروژه های فرهنگی و هنری مورد نظر وزارت؛ همکاری در اجرای فعالیت های فرهنگی، دینی، هنری و علمی دانشگاهیان؛ همکاری در اجرای برنامه های گردشگری دانشجویان و برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت، محورهای مورد توافق در این تفاهم نامه هستند.

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت همزمان با هفته پژوهش و فناوری به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت همزمان با هفته پژوهش و فناوری

برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت همزمان با هفته پژوهش و فناوری