مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-08اجتماعي

شهرداران، تفکیک زباله را جدی بگیرند


امیدوارم تا پایان سال حداقل هزار روستای سبز داشته باشیم و بیش از 60 درصد شهرهای ما مشکل زباله را حل کرده و سبز شده باشند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: امیدوارم تا پایان سال حداقل هزار روستای سبز داشته باشیم و بیش از 60 درصد شهرهای ما مشکل زباله را حل کرده و سبز شده باشند.

اسدالله عباسی امروز در نشست ساماندهی و مدیریت پسماند استان گیلان، از شهرداران خواست تفکیک زباله را جدی بگیرند و اظهار کرد: در نیمه اول آبان ماه، همایش معرفی شهرستان های نمونه در مدیریت پسماند برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم سبز شدن شهرها و روستاهای استان گیلان، افزود: شهرداران و دهیاران در فرایند تفکیک زباله از گروه های مردم نهاد زیست محیطی کمک بگیرند.

استاندار گیلان حفاظت از محیط زیست را برنامه راهبردی دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: گردشگری از مزیت ای نسبی گیلان بوده و شهرهای مقصد گردشگری ما با معضل جمعیت شناور مواجه هستند که کار شهرداران را برای تفکیک زباله مشکل می کند.

عباسی از شهرداران خواست نسبت به مدیریت زباله در ورودی شهرها و سواحل اهتمام داشته باشند و خاطرنشان کرد: هدف ما کاهش تولید زباله است و در صورت تولید زباله باید تفکیک را انجام دهیم تا معضل زباله گیلان کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران، تفکیک زباله را جدی بگیرند

شهرداران، تفکیک زباله را جدی بگیرند