مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-20ورزشي

شهر دوچرخه ایران باید بنام بناب ثبت شود


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: بناب باید به عنوان شهر نمونه توسعه ورزش همگانی و شهری معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد پولادگر امروز در مراسم برگزاری بیست و دومین جشنواره دوچرخه سواری بناب که در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی و 380 شهید شهرستان بناب با رکاب زنی بیش از 20 هزار دوچرخه سوار در پارک فدک این شهر برگزار شد، با ابراز خوشحالی نسبت به حضور در جمع دوچرخه سواران و اقشار مختلف مردم بناب  اظهار کرد: برگزاری جشنواره دوچرخه سواری و استفاده از دوچرخه در بناب قدمتی طولانی و دیرینه دارد و امسال نیز خیلی با شکوه برگزار شد و این در حالی است که چرا نباید این عنوان بنام این شهر ثبت شود.

وی با اشاره به سخنان نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین دستاوردهای ورزش و بویژه ورزش همگانی تحکیم روابط خانواده است، بهتر است این همایش بنام همایش دوچرخه سواری خانوادگی ثبت شود تا همه بدانند که همه اهالی خانه در این همایش نقش دارند و این شور و نشاط همگانی ایجاد شده ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هم سن و سالان من یادشان هست که وسیله نقلیه دوچرخه شأن و اعتباری در بین ما داشت؛ خاطرنشان کرد: من امروز در بین دوچرخه های شما دوچر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر دوچرخه ایران باید بنام بناب ثبت شود

شهر دوچرخه ایران باید بنام بناب ثبت شود