مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-18ورزشي

پیش بینی 250 برنامه برای گرامیداشت هفته تربیت بدنی خراسان جنوبی


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی بیش از 250 برنامه در استان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محسن قطبی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهارداشت: به مناسبت این هفته با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین هیئت های ورزشی استان یک سری از برنامه ها در سه حوزه تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته تربیت بدنی با عنوان وزش، خانواده شاد ایران قوی نامگذاری شده است، یادآور شد: برگزاری مسابقات وزرشی در راستای ایجاد نشاط عمومی از اهداف برنامه های هفته تربیت بدنی است.

رایگان بودن اماکن ورزشی 29 مهرماه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری هفت همایش ورزشی در استان در طول هفته تربیت بدنی خبر داد و افزود: این همایش ها باعث توسعه نشاط اجتماعی خواهند شد.

قطبی ادامه داد: برگزاری جشنواره ها و فعالیت های ورزشی، غبارروبی مزار شهدا به ویژه شهدای ورزشکار، افتتاح چند پروژه از جمله خانه کاراته زیرکوه، تقدیر از پیشکسوتان حوزه ورزش و ورزشکاران، تجلیل از مربیان و داوران ورزشی، برگزاری جشن گلریزان توسط هیات ورزش پهلوانی، برگزاری جشنواره ورزشی مادر و دختر و پدر و پسر، برگزاری جشنواره ورزشی ویژه جانبازان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 250 برنامه برای گرامیداشت هفته تربیت بدنی خراسان جنوبی

پیش بینی 250 برنامه برای گرامیداشت هفته تربیت بدنی خراسان جنوبی