مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-11اجتماعي

35 کتابخانه کانون پرورش فکری در آذربایجان غربی دایر است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: 35 کتابخانه ثابت،سیار و پستی در استان دایر است که 23 کتابخانه ثابت و 4 کتابخانه پستی هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: 35 کتابخانه ثابت،سیار و پستی در استان دایر است که 23 کتابخانه ثابت و 4 کتابخانه پستی هستند.

زهرا آبسوران 19 مهرماه در مراسم هفته ملی کودک که در مدرسه ابتدایی روستای آغچه قلعه ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه کودکان باید کتابهای خوب بخوانند، اظهار کرد: بیش از 300هزار جلد در کتابخانه های کانون استان موجود است و سالانه در 3نوبت کتاب جدید به تعداد کتابهای کانون اضافه می شود.

وی افزود: شعار هفته ملی کودک امسال کودکی بهتر، زندگی بهتر نام گذاری شده و هدف از برگزاری این برنامه ها بهره مندی همه کودکان مناطق روستایی و عشایری و کم برخوردار از برنامه های کانون و برخورداری تمام کودکان از عدالت اجتماعی است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری، کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: در هفته کودک امسال تعداد 40 عنوان برنامه در تمامی شهرها، روستاها و مناطق عشایری استان برگزار شد.

آبسوران تصریح کرد: باید در کنار سلامت جسم به سلامت روح و روان کودکان نیز توجه کنیم لذا برای رشد فکری باید کودکان را به کتابخوانی تشویق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 کتابخانه کانون پرورش فکری در آذربایجان غربی دایر است

35 کتابخانه کانون پرورش فکری در آذربایجان غربی دایر است