مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-06اجتماعي

شکست پروژه رسانه ای «مهسا 2»


با هوشمندی نهادهای مسئول و همراهی و صداقت خانواده «آرمیتا گراوند»، پروژه «مهسا امینی 2» ناکام ماند.

با اینحال این سؤال همچنان وجود دارد که چرا در این بزنگاه ها همواره ردپای رسانه های غربگرا وجود دارد؟! بهتر است مدیران این رسانه ها و فعالین جریان اصلاح .

- فارس پلاس؛ روایت روز - ساعت 7 صبح روز یک شنبه 9 مهر- یک دختر دانش آموز به نام آرمیتا گراوند با دوستانش در میدان شهدا به قصد عزیمت به مدرسه قرار می گذارد.

وقتی که با دوستانش وارد قطار می شود به یکباره  جلوی در ورودی واگن قطار بی هوش می شود؛ دوستانش به همراه چند نفر از شهروندان داخل واگن وی را به روی سکو منتقل می کنند.

به گفته مسئولین مترو، بر اساس تصاویر دوربین های سکو در لحظه ورود به قطار تعادلش را احتمالاً به دلیل افت فشار از دست داده و زمین می خورد؛ نصف بدنش در داخل قطار و نصف دیگر در بیرون از قطار بوده دوستانش و سایر مسافرین وی را از قطار خارج می کنند.

یک نفر از مسافران که احتمالاً پزشک بوده اقدامات اولیه درمان را آغاز و همزمان هم از اورژانس درخواست کمک می کنند اورژانس در صحنه حاضر و پس از اقدامات اولیه این دختر 16 ساله را به بیمارستان منتقل می کنند.

مادر این دختر جوان می گوید، دخترم با دوستانش در مترو قرار داشت و به یکباره دچار افت فشار شده و به زمین می خورد، سرش به لبه سکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست پروژه رسانه ای «مهسا 2»

شکست پروژه رسانه ای «مهسا 2»