مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-18اقتصادي

می توانیم تا سال آینده 77 میلیون مترمکعب پساب در اختیار صنایع کرمانشاه قرار دهیم


به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، می توان تا سال آینده 77 میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده در سال را جهت استفاده در اختیار صنایع استان قرار داد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، می توان تا سال آینده 77 میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده در سال را جهت استفاده در اختیار صنایع استان قرار داد.

رضا داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامناسب منابع آبی و لزوم جایگزینی آب مورد استفاده در صنایع با پساب تصفیه شده، گفت: ظرفیت های خوبی برای تامین پساب مورد نیاز صنایع در کرمانشاه وجود دارد.

وی از وجود 10 تصفیه خانه فعال فاضلاب در استان در شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، کنگاور، هرسین، کرمانشاه، پاوه و بیستون خبر داد و عنوان کرد: ظرفیت تصفیه خانه های موجود تولید 41.

3 میلیون مترمکعب پساب در سال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از در دست اجرا بودن هشت تصفیه خانه فاضلاب دیگر در استان از جمله در روانسر، سنقر، صحنه، سرمرست، کرندغرب، جوانرود و کرمانشاه نیز یاد کرد که ظرفیت این تصفیه خانه ها نیز در مجموع 36 میلیون مترمکعب در سال است.

داوودی با بیان اینکه تعدادی از این تصفیه خانه ها امسال و تعدادی دیگر در سال 1403 به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: تا پایان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم تا سال آینده 77 میلیون مترمکعب پساب در اختیار صنایع کرمانشاه قرار دهیم

می توانیم تا سال آینده 77 میلیون مترمکعب پساب در اختیار صنایع کرمانشاه قرار دهیم