مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-21اجتماعي

ساخت و تجهیز 36 هزار متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه ای کرمان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از رشد 40 درصدی فضاهای ورزشی درون مدرسه ای استان با 36 هزار مترمربع در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از رشد 40 درصدی فضاهای ورزشی درون مدرسه ای استان با 36 هزار مترمربع در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.

محسن منوچهری نژاد امرزو 29 مهرماه با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: کلاس درس تربیت بدنی، 40 زمین چمن مصنوعی در مدارس و 10 سالن ورزشی سقف بلند در مدارس دخترانه و 10 زمین والیبال ساحلی از جمله فضاهایی است که در قالب طرح شهید سلیمانی ایجاد شده است.

وی افزود: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در یک سال اخیر آغاز شده و بهینه سازی و متناسب سازی فضای 20 چمن مصنوعی، هفت کفپوش روباز درون مدرسه ای و تکمیل هشت سالن ورزشی در دستور کار است.

منوچهری نژاد بیان کرد: ازسرگیری ساخت پنج استخری که از قبل مانده بود هم در دستور کار قرار گرفت و با تامین اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان توانستیم مبلغ قابل توجهی را به این استخرها اختصاص دهیم که در شهرستان های مختلف استان کرمان از جمله نرماشیر، کوهبنان و ریگان تا پایان سال تحصیلی پیش رو افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تجهیز 36 هزار متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه ای کرمان

ساخت و تجهیز 36 هزار متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه ای کرمان