مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-14بين الملل

هاکان فیدان: حملات به مردم بی گناه را محکوم می کنیم


وزیر امور خارجه ترکیه در نشست خبری مشترک با همتای مصری خود در قاهره در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین گفت، آنکارا حملاتی که مردم بی گناه را هدف قرار داده اند، - وزیر امور خارجه ترکیه در نشست خبری مشترک با همتای مصری خود در قاهره در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین گفت، آنکارا حملاتی که مردم بی گناه را هدف قرار داده اند، محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاکان فیدان ، وزیر امور خارجه ترکیه امروز (شنبه) در نشست خبری با سامح شکری ، همتای مصری خود در قاهره اعلام کرد، حدود 300 شهروند دو تابعیتی ترکیه نیز در داخل غزه هستند که تاکنون موفق به خارج کردن 30 نفر از آنها شده ایم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، وزیر خارجه ترکیه افزود: حملاتی که مردم بی گناه و غیرنظامی را هدف قرار داده اند، محکوم می کنیم .

فیدان ادامه داد: سازش اسراییل نباید فقط با کشورهای عربی بلکه در اصل باید با فلسطینیان صورت گیرد .

در همین حال، وزیر خارجه مصر گفت: تغییر درگیری (میان اسراییل و فلسطین) به سمت عملیات نظامی به این دلیل به وجود آمد که حقوق مشروع مردم فلسطین محقق نمی شود .

سامح شکری افزود: ما بر لزوم مهار درگیری، احترام به قوانین بین المللی بشردوستانه و در معرض خطر قرار ندادن غیرنظامیان تأکید کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاکان فیدان: حملات به مردم بی گناه را محکوم می کنیم

هاکان فیدان: حملات به مردم بی گناه را محکوم می کنیم