مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-21پزشكي

اجرای برنامه «سلامت خانواده» در 93 شهر کشور/وضعیت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت از قابلیت ارجاع مستقیم و معکوس پرونده بیمار به همه سطوح سلامت در پرونده الکترونیک سلامت، خبر داد.

- اجرای برنامه سلامت خانواده در 93 شهر کشور/وضعیت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت از قابلیت ارجاع مستقیم و معکوس پرونده بیمار به همه سطوح سلامت در پرونده الکترونیک سلامت، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن بارونی در حاشیه همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت سیزدهم در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: یکی از موضوعات مهم در اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع ایجاد زیرساخت الکترونیک برنامه بوده است.

وی افزود: با ایجاد پرونده الکترونیک سلامت اطلاعات فرد به سطوح یک، دو و سه قابل ارجاع مستقیم و معکوس خواهد بود.

وی با اشاره به این که این پرونده دو بخش پیشگیری، بهداشت و درمان را پوشش می دهد، اظهار کرد: شروع حرکت ایجاد این زیرساخت در وزارت بهداشت تاکنون بسیار خوب بوده و در سطح یک پرونده الکترونیک تقریبا تکمیل شده است.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، بیان کرد: مطابق کارهای بعدی و تست هایی که انجام شده به تدریج پرونده الکترونیک سلامت برای هر شهروند ساخته شده و فقط لازم است اطلاعات مربوط به هر شهروند در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه «سلامت خانواده» در 93 شهر کشور/وضعیت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت

اجرای برنامه «سلامت خانواده» در 93 شهر کشور/وضعیت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت