مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-27اقتصادي

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه های صنعتی 10 نفر کارکن و بیش تر در آذربایجان شرقی


سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، گفت: آمارگیری از کارگاه های صنعتی 10 نفرکارکن و بیش تر سال 1402، در استان در حال انجام بوده و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت.

- سرپرست معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد اجرای طرح آمارگیری از کارگاه های صنعتی 10 نفر کارکن و بیش تر در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، گفت: آمارگیری از کارگاه های صنعتی 10 نفرکارکن و بیش تر سال 1402، در استان در حال انجام بوده و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت.

فرهاد ذوقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در برنامه های توسعه اقتصادی کشور، بخش صنعت یکی از محورهای اساسی به شمار می رود و در اختیار داشتن آمار و اطلاعات دقیق و به هنگام از این بخش امری بسیار حیاتی است.

وی افزود: مرکز آمار ایران در سال 1402، آمارگیری از کارگاه های صنعتی 10 نفر کارکن و بیش تر و یک تا 9 نفر کارکن (طرح جدید) را به منظور شناخت ساختار صنعتی کشور و استان، فراهم آوردن زمینه اطلاعاتی مناسب برای برنامه ریزی های توسعه صنعتی و ارزیابی نتایج اجرای این برنامه ها و نیز اتخاذ سیاست های اقتصادی صحیح، در برنامه اجرا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه های صنعتی 10 نفر کارکن و بیش تر در آذربایجان شرقی

اجرای طرح آمارگیری از کارگاه های صنعتی 10 نفر کارکن و بیش تر در آذربایجان شرقی