مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-17سياسي

با هر کسی که در انتخابات بدنبال تخلف باشد مماشات نخواهیم کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آرای مردم نزد ما امانت است و با هر فردی که در انتخابات به دنبال تخلف باشد، مماشات نخواهیم کرد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آرای مردم نزد ما امانت است و با هر فردی که در انتخابات به دنبال تخلف باشد، مماشات نخواهیم کرد.

بهنام نظری، عصر دوشنبه 24 مهرماه در آیین تجلیل از خبرنگارانی که برنامه های هفته دولت را در استان مرکزی پوشش داده اند، اظهار کرد: خبرنگاران، زوایای پنهان و تاریک را به مسئولین نشان می دهند و این نشان می دهد آنها چه وظیفه سنگینی دارند.

وی با تاکید بر رعایت صحت و دقت در تهیه اخبار افزود: نباید احساس یأس و ناامیدی را در مردم ایجاد کنیم و نقدها بایستی با رعایت انصاف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: مظلومیت دولت در بعضی بخش ها به این دلیل است که تبلیغاتی برای معرفی اقدامات صورت گرفته، انجام نداده ایم و بایستی اقداماتی در این راستا صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه و امید آفرینی بین مردم تصریح کرد: هفته دولت فرصتی شد که اقدامات و دستاوردهای دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم همانطور که در موضوع احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در استان مرکزی اقدامات خوبی صورت گرفت و تبیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هر کسی که در انتخابات بدنبال تخلف باشد مماشات نخواهیم کرد

با هر کسی که در انتخابات بدنبال تخلف باشد مماشات نخواهیم کرد