مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-10بين الملل

جنگنده های صهیونیستی تاکنون 13 هزار منزل در غزه را ویران کرده اند


بر اساس آمار اعلام شده توسط منابع فلسطینی، جنگنده های رژیم صهیونیستی طی حملات اخیر خود بیش از 13 هزار منزل و 10 مرکز درمانی را در نوار غزه ویران کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده های رژیم صهیونیستی طی چهار روز حملات پیاپی خود به نوار غزه، بیش از 13 هزار منزل مسکونی و 10 مرکز درمانی را ویران کرده و 48 مدرسه نیز در جریان این حملات آسیب دیده اند.

حملات پیوسته جنگنده های رژیم صهیونیستی به نواز غزه تا کنون باعث شهید شدن بیش از 800 فلسطینی و مجروح شدن بیش از 4250 نفر شده است.

همچنین آسیب های شدیدی به زیرساخت های غزه وارد شده است.

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه) یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم تصمیم به حصر کامل غزه و قطع آب، برق، غذا و سوخت به روی مردم این منطقه گرفته است.

  سازمان عفو بین الملل در این باره طی بیانیه ای اعلام کرد: دیروز یوآو گالانت از اسراییل گفت که تمامی آب، غذا، برق و سوخت به روی غزه قطع خواهد شد.

جمعیت غیرنظامیان همین الان 16 سال است که زیر محاصره های غیرقانونی زندگی کرده اند.

 نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از 1000 اسراییلی و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر دیگر منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده های صهیونیستی تاکنون 13 هزار منزل در غزه را ویران کرده اند

جنگنده های صهیونیستی تاکنون 13 هزار منزل در غزه را ویران کرده اند