مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-18اجتماعي

زخم حفاری های فاضلاب بر کالبد شهر حمیدیه


حدود یکسال است که پروژه فاضلاب در منطقه کوی انقلاب شهر حمیدیه حفاری و به حال خود رها شده است تا آنجایی که تخریب وسیع آسفالت صدای مردم منطقه را درآورده و هزینه های زیادی را روی دست صاحبان خودروها گذاشته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، داستان  اصلاح شبکه های فاضلاب و حفاری خیابان ها و معابر و ایجاد چاله چوله ها در شهرهای مختلف استان دیگر عادی شده است و گلایه های مردمی اغلب راه به جایی نبرده و شهروندان سالها باید منتظر بمانند تا پروژه ای به سرانجام برسد.

بر همین اساس، حدود یکسال است که خیابان های کوی انقلاب شهر حمیدیه به منظور  اجرای پروژه  فاضلاب حفاری به حال خود رها شده و رنگ و رو باختن خیابان ها و معابر همچنین تخریب وسیع آسفالت صدای مردم منطقه را درآورده و هزینه های زیادی را روی دست صاحبان خودروها گذاشته است.

  پاسخ آبفا: در حال انجام کار هستیم یکی از شهروندان ساکن در این منطقه می گوید: از موقعی که شرکت آب و فاضلاب خیابان را حفاری کرده روزانه بعد از ظهر باید حیات خانه را بشوریم، تردد ما در طول روز کلی خاک وارد خانه می کند، بارها پیش آمده بچه ها در آب هایی که جمع شده لیز خورده و وسط و گِل و لای خیابان گیر می کنند، هر زمانی هم از مسئولان آب و فاضلاب شهرستان در مورد علت تاخیر در اتمام پروژه را سوال می کنیم فقط یک جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم حفاری های فاضلاب بر کالبد شهر حمیدیه

زخم حفاری های فاضلاب بر کالبد شهر حمیدیه