مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-30سياسي

لزوم ترویج دیپلماسی گفتگوی گردشگری در جامعه


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: گردشگری با زندگی ما عجین است و یک پازل همه جانبه برای همه است لذا باید دیپلماسی گفتگوی گردشگری را در جامعه ترویج دهیم.

- ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: گردشگری با زندگی ما عجین است و یک پازل همه جانبه برای همه است لذا باید دیپلماسی گفتگوی گردشگری را در جامعه ترویج دهیم.

سعید شاهرخی صبح امروز هشتم مهرماه در همایش فعالان گردشگری استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه کرمان در حوزه آموزش رحمت و الگوی رفتار، دارایی های ارزشمندی دارد که یکی از این الگوهای رفتاری سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی است.

او بیان کرد: حوزه های فرابخشی میراث فرهنگی و گردشگری نیاز به بازنگری و بازاندیشی و اولویت بندی دارد لذا با نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی این مهم محقق خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: کرمان ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی فوق العاده ای دارد و باید از ظرفیت های بومی برای رونق گردشگری استفاده شود.

او با بیان این مطلب که استان کرمان در حوزه بوم گردی از نظر کمی رتبه اول کشور را دارد، تصریح کرد: معتقدم که کرمان از نظر نیروی انسانی نیز بسیار غنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج دیپلماسی گفتگوی گردشگری در جامعه

لزوم ترویج دیپلماسی گفتگوی گردشگری در جامعه