مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-09سياسي

آب و راه ها جزء 2 اولویت نخست در تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بحران آب و نابسامانی راه ها باید 2 اولویت این استان در تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بحران آب و نابسامانی راه ها باید 2 اولویت این استان در تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار مشاور ارشد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: سازمان مدیریت برنامه و بودجه دارای جایگاه مهم و فرمان حرکت دستگاه های مختلف در سطح کشور است از این جهت که با برنامه ریزی، توزیع مناسب بودجه و نظارت دقیق می تواند از روش های مختلفی موثر واقع شود.

وی افزود: به تناسب اهمیت و جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی اگر کار به شیوه مطلوب انجام شود دارای ارزش مضاعف است و در صورتی که با کیفیت لازم انجام نشود به مراتب آسیب های آن نیز بیشتر است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: با عملکرد مطلوب در سازمان مدیریت و برنامه ریزی می توان سنگ بنای خوبی قرار داد تا در طول سال های مختلف از نفع آن بهره مند باشیم و اگر در مواردی سنگ بنا به شکل مطلوب گذاشته نشود کار با مشکل مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و راه ها جزء 2 اولویت نخست در تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان قرار گیرد

آب و راه ها جزء 2 اولویت نخست در تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان قرار گیرد