مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-09سياسي

ناراحتی دشمنان از توسعه مقاومت و بازدارندگی کشورهای اسلامی است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از ناراحتی هایی که امریکایی ها دارند توسعه مقاومت و توسعه بازدارندگی در کشورهای اسلامی است .

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از ناراحتی هایی که امریکایی ها دارند توسعه مقاومت و توسعه بازدارندگی در کشورهای اسلامی است .

سردار محمدعلی نظری امروز 17 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بم اظهار کرد: دستاوردهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردیم امروز الگویی برای تمام دنیا شده و پوشالی بودن قدرت آمریکا و استکبار که فضای روانی در دنیا ایجاد کردند مبنی بر اینکه مقابله با آنها امکان پذیر نیست، مشخص شد.

وی ادامه داد: امروز به راحتی به یکی از ارتش هایی که به قول خودشان جزء چند ارتش پرقدرت دنیاست، نفوذ شده و به این شکل آنها را به زانو درمی آورند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: همیشه باید آماده باشیم و بصیرت و دشمن شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا امروز تنها راه نفوذ آنها از داخل، نسل ماست تا آن ها را درگیر مسائلی بکنند و در یکی از سندهایی که امریکایی ها به آن اشاره می کنند، آندلس سازی و بحث بی بندرباری جوانان ماست.

وی اظهار کرد: وظیفه ما امروز این است که گوشمان به فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری باشد، هر زمان که این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی دشمنان از توسعه مقاومت و بازدارندگی کشورهای اسلامی است

ناراحتی دشمنان از توسعه مقاومت و بازدارندگی کشورهای اسلامی است