مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-10اقتصادي

«دام شهر» در استان بوشهر ایجاد می شود


استاندار بوشهر با اشاره به اینکه عشایر نقش مهمی در تولید محصولات پروتیینی و گوشت قرمز دارند خواستار ایجاد دام شهر برای عرضه دام عشایر و دامداران روستایی استان بوشهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در نشست با مسئولان مدیریت عشایر استان بوشهر با اشاره به نقش عشایر در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: عشایر نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه اسلامی دارند و توجه به مطالبات آنان یکی از اولویت ها است.

وی توسعه زیرساخت های مناطق عشایری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: عشایر نقش مهمی در اقتصاد و تولید جامعه در بخش های مواد غذایی پروتیینی، کشاورزی و محصولات دام دارند.

استاندار بوشهر جایگاه این استان در عرصه عشایری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر در عرصه عشایری از ظرفیت مهمی برخوردار است که حمایت از این قشر تولیدکننده و زحمتکش مورد توجه ویژه است.

محمدی زاده با بیان اینکه وضعیت مراتع استان بوشهر در سال جاری به سبب بارش باران سال قبل مطلوب شده است گفت: تأمین علوفه دام عشایر مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا اقدامات مهمی در تأمین علوفه دامی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دام شهر» در استان بوشهر ایجاد می شود

«دام شهر» در استان بوشهر ایجاد می شود