مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-02اقتصادي

20 غرفه کرمانشاه در نمایشگاه توانمندی های روستایی تهران عرضه می شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی روستایی در تهران، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک هزار و 822 دهیاری و 2 هزار و 595 روستای داری سکنه در استان وجود دارد.

  وی ادامه داد: به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، همایش بزرگی در 19 مهرماه جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به همین منظور پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری برای عرضه تولیدات عشایری و روستایی از 12 تا 18 مهرماه با حضور تمامی استان های کشور در مصلای تهران برگزار می شود.

وی، از برپایی 20 غرفه از این استان در نمایشگاه تهران خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی روستایی در تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان کرمانشاه است.

خسروانی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه بستر مناسبی برای عرضه و معرفی تولیدات روستایی، محصولات کشاورزی و اورگانیک، صنایع تبدیلی، صنایع دستی و همچنین معرفی استعدادها، ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و بوم گردی روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 غرفه کرمانشاه در نمایشگاه توانمندی های روستایی تهران عرضه می شود

20 غرفه کرمانشاه در نمایشگاه توانمندی های روستایی تهران عرضه می شود