مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-02اجتماعي

اقامتگاه های بوم گردی، عامل رونق گردشگری در شهرستان های خراسان رضوی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی عامل رونق و توسعه گردشگری در شهرستان های استان شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی عامل رونق و توسعه گردشگری در شهرستان های استان شده است.

یوسف بیدخوری در همایش آموزشی جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی استان که با همکاری موسسه آموزشی آرینا سفر پارس در موزه بزرگ خراسان برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: تامین اقامت مسافران در شهرستان های خراسان رضوی در اولویت قرار گرفته و تقریبا در تمام شهرستان های خراسان رضوی زمینه اقامت گردشگران فراهم شده است.

وی با اشاره به شعار امسال مبنی بر گردشگری و سرمایه گذاری سبز اضافه کرد: با توجه به این که اقامتگاه های بوم گردی مبتنی بر فرهنگ و معماری بومی ومحلی و پایدار ایجاد می شوند، به نوعی سرمایه گذاری سبز محسوب می شود.

محمدحسن حسین پور، رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی در بوم گردی های استان دوره های آموزشی با عنوان تور تعالی با همکاری موسسه آموزشی آرینا سفر پارس برنامه ریزی شده که این دومین تور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی، عامل رونق گردشگری در شهرستان های خراسان رضوی

اقامتگاه های بوم گردی، عامل رونق گردشگری در شهرستان های خراسان رضوی