مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:512023-10-16پزشكي

ساخت بیمارستان 350 تختخوابی در باباباغی تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی اصغرزاده، رییس مرکز آموزشی و درمانی رازی تبریز امروز در همایش سلامت روان که در مرکز آموزشی و درمانی رازی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: گاها همکاران از کارانه گلایه دارند و به حق هم هست، ما پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی صورت گرفته در داخل بیمارستان خارج از اعتبارات بیمارستانی است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و سایر ارگان ها همیشه نظر لطف نسبت به این بیمارستان دارند.

رییس مرکز آموزش و درمانی رازی تبریز گفت: ما هر چه در توان داشتیم را گذاشتیم، امید است در حوزه سلامت و روان یک موضوع کم رنگ در کل کشور داریم، توسط اصحاب رسانه و مسوولان استان و کشور به موضوع پراهمیت تبدیل شود.

بیمارستان رازی تبریز با 50 سال قدمت وی با اشاره به اینکه بیمارستان روانپزشکی رازی قدمت 50 ساله دارد، گفت: با این قدمت زیاد این بیمارستان نیازمند یکسری تعمرات و بهسازی داشت؛ ساختمان نوبر داخل بیمارستان از سال 74 افتتاح شده است که قبلا در هر بخش 170 نفر مریض از انواع مختلف بود.

اصغرزاده ادامه داد: فکرش را بکنید یک مریض بینشی با مریض افسردگی در کنار هم بودند و این یک چالش برای ما محسوب می شد از این رو با کمک دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اعتبارات استانی و نگاه ویژه شخص رییس علوم پزشکی تبریز و شهرداری تبریز، شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان 350 تختخوابی در باباباغی تبریز

ساخت بیمارستان 350 تختخوابی در باباباغی تبریز