مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-10اقتصادي

با هرگونه گران فروشی و تخلفات صنفی برخورد می شود


مدیر نظارت و بازرسی کالاهای کشاورزی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: نظارت بر بازار توسط بازرسان این سازمان به صورت روزانه انجام می شود و کسبه باید با رعایت میزان سود در فروش و تحویل اجناس مرغوب به همشهریان نهایت دقت را داشته باشند.

- ایسنا/ایلام مدیر نظارت و بازرسی کالاهای کشاورزی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: نظارت بر بازار توسط بازرسان این سازمان به صورت روزانه انجام می شود و کسبه باید با رعایت میزان سود در فروش و تحویل اجناس مرغوب به همشهریان نهایت دقت را داشته باشند.

محمد عطایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور افزایش گشت های نظارتی برای کنترل قیمت ها و نظارت در حوزه کالاهای اساسی در فروشگاه ها، میوه فروشی ها، گوشت، پروتیین و نانوایی های استان، گشت مشترک تنظیم بازار در سراسر استان ایلام آغاز به کار کرد.

مدیر نظارت و بازرسی کالاهای کشاورزی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه این نظارت ها به صورت روزانه بر بازار وجود دارد، گفت: در این گشت مشترک بازرسان بسیج اصناف، بازرسان صمت، اداره بهداشت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی حضور دارند.

عطایی با اشاره به اینکه گشت مشترک تنظیم بازار با محوریت بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات انجام می شود، تصریح کرد: در این گشت مشترک اکیپ های بازرسی به صورت مداوم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرگونه گران فروشی و تخلفات صنفی برخورد می شود

با هرگونه گران فروشی و تخلفات صنفی برخورد می شود