مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-23ورزشي

شیراز ظرفیت های خوبی برای معرفی قهرمانان ملی تکواندو دارد


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه ریزی به این سمت حرکت کند.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه ریزی به این سمت حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاک فطرت در دیدار با هیئت تکواندو شیراز که به اتفاق اعضای هیئت و پیشکسوتان آن امروز، اول مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه باید با برنامه ریزی خوب در خور نام و شأن شیراز فعالیت کرد، افزود: استفاده از ظرفیت اعضا و پیشکسوتان برای پیشرفت روزافزون این هیئت لازم است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با یادآوری اینکه ورزش شیراز هنوز نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند و در سال های قبل ورزش در شیراز مغفول واقع شده است، اظهار کرد: همان طور که شیراز و فارس به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در قله است، در بخش ورزش هم باید با حرکت خستگی ناپذیر و جهادی فعالیت کرد تا شیراز به جایگاه اصلی خود در ورزش که حضور در سطح اول ملی و بین المللی است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز ظرفیت های خوبی برای معرفی قهرمانان ملی تکواندو دارد

شیراز ظرفیت های خوبی برای معرفی قهرمانان ملی تکواندو دارد