مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-19بين الملل

رهبران مصر و اردن در باره « تجاوز اسراییل به غزه » گفتگو می کنند


دو کشور مصر و اردن اغلب نقش میانجی میان اسراییلی ها و فلسطینی ها را در جریان درگیری ها ایفا می کنند.

/عکس: رهبران مصر و اردن به همراه محمود عباس رییس تشکیلات فلسطینی - رهبران مصر و اردن در باره تجاوز اسراییل به غزه گفتگو می کنند دو کشور مصر و اردن اغلب نقش میانجی میان اسراییلی ها و فلسطینی ها را در جریان درگیری ها ایفا می کنند.

/عکس: رهبران مصر و اردن به همراه محمود عباس رییس تشکیلات فلسطینی عبدالله دوم، پادشاه اردن و عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر که قرار بود روز چهارشنبه در نشستی چهارجانبه به همراه محمود عباس، رییس تشکیلات فلسطینی با جو بایدن شرکت کنند پس از لغو این نشست امروز پنج شنبه با یکدیگر دیدار و در خصوص تجاوز اسراییل به غزه گفتگو می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از یورو نیوز؛ مصر، کشوری هم مرز با نوار غزه و اردن، که با بخش اشغالی کرانه باختری مرز مشترک دارد، بواسطه معاهدات صلحی که به ترتیب در سال های 1979 و 1994 منعقد شدند، با اسراییل مرتبط هستند.

این دو کشور که اغلب نقش میانجی میان اسراییلی ها و فلسطینی ها را در جریان درگیری ها ایفا می کنند، چند روزی است که در پی تشدید بحران در منطقه و پس از حملات سنگین اسراییل به غزه، نسبت به آوارگی اجباری فلسطینی ها در خاک خود هشدار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران مصر و اردن در باره « تجاوز اسراییل به غزه » گفتگو می کنند

رهبران مصر و اردن در باره « تجاوز اسراییل به غزه » گفتگو می کنند