مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-04ورزشي

لوکادیا محکوم شد؛ 324هزاردلار بنفع پرسپولیس


چند روز گذشته خبری مبنی بر توافق لوکادیا با پرسپولیس برای بازگشت به سرخ ها در نیم فصل مطرح شده بود، حالا مشخص شد آن اخبار از سوی دلال و ایجنت این بازیکن بوده و خبرسازی مذکور فایده ای نداشته است و وعده مهاجم هلندی پرسپولیس را منصرف نکرد.

- باشگاه پرسپولیس مدعی شد در پرونده یورگن لوکادیا برنده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در حالی که چند روز گذشته خبری مبنی بر توافق لوکادیا با پرسپولیس برای بازگشت به سرخ ها در نیم فصل مطرح شده بود، حالا مشخص شد آن اخبار از سوی دلال و ایجنت این بازیکن بوده و خبرسازی مذکور فایده ای نداشته است و وعده مهاجم هلندی پرسپولیس را منصرف نکرد.

  بیانیه باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است: با تلاش های باشگاه و دفاعیات مطرح شده، سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و پرسپولیس برنده این پرونده شد و بازیکن هلندی و باشگاه چینی به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.

یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت 324 هزار و 200 دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

مطابق بند 24 از آیین نامه تعیین وضعیت بازیکنان فیفا مبلغ مذکور باید ظرف 45 روز به حساب اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس، واریز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکادیا محکوم شد؛ 324هزاردلار بنفع پرسپولیس

لوکادیا محکوم شد؛ 324هزاردلار بنفع پرسپولیس