مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-09فرهنگي

کتاب از زاویه تا زیارتگاه در راستای رویداد اردبیل 2023 چاپ می شود


نویسنده کتاب «از زاویه تا زیارتگاه؛ بررسی معماری و باستان شناسی دارالارشاد اردبیل در گذر سده ها» از چاپ این کتاب با حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و در راستای رویداد اردبیل 2023 خبر داد.

- ایسنا/اردبیل نویسنده کتاب از زاویه تا زیارتگاه؛ بررسی معماری و باستان شناسی دارالارشاد اردبیل در گذر سده ها از چاپ این کتاب با حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و در راستای رویداد اردبیل 2023 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان اردبیل، حسن یوسفی گفت: کتاب از زاویه تا زیارتگاه؛ بررسی معماری و باستان شناسی دارالارشاد اردبیل در گذر سده ها با حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و در راستای رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو چاپ می شود.

این نویسنده افزود: کتاب از زاویه تا زیارتگاه در حقیقت بررسی افت و خیز تحولات معماری 400 ساله کل معماری مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی از زمان بنیاد اولین فضای مذهبی، زاویه در 700 هجری تا توسعه معماری این مجموعه عرفانی – دینی با تکیه بر جدیدترین یافته های معماری حاصل از مطالعات باستان شناختی است.

وی بیان کرد: در این کتاب تحقیقات علمی دامنه دار و مداومی از منظر معماری و باستان شناسی در بازه زمانی 30 ساله، کل پیکره معماری اثر را همراه با بقایای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب از زاویه تا زیارتگاه در راستای رویداد اردبیل 2023 چاپ می شود

کتاب از زاویه تا زیارتگاه در راستای رویداد اردبیل 2023 چاپ می شود