مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-27دانش

تحصیل حدود 25 هزار دانشجو در بزرگترین دانشگاه شرق کشور


معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد دانشجویان خارجی سفیران صلح اند، گفت: اگر ما بتوانیم از طریق ارتباطات دانشگاهی، با کشورهای همسایه تعامل خوبی داشته باشیم، - زمینه توافق سیاستمداران هم آسان خواهد شد.

بختیار شعبانی ورکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای بازگشایی دانشگاه، اظهار کرد: امسال در دانشگاه فردوسی مشهد نیم سال اول با کمی تاخیر آغاز می شود.

با توجه به تعطیلات دهه پایانی صفر، تصمیم گرفتیم از زیرساخت های آموزش الکترونیک استفاده کنیم، اما وزارت علوم صلاح ندانست که آموزش به صورت مجازی انجام شود و بعد از منتفی شدن آموزش مجازی، به دلیل اعلام قبلی در مورد تاریخ شروع آموزش حضوری در 8 مهر و ملاحظه شرایط دانشجویان شهرستان های دور، تصمیم بر این شد که از 8 مهرماه کلاس های نیم سال اول برگزار شوند.

وی افزود: بعد از دوره کرونا دانشجویان تجربه مثبت و لذت بخشی از شروع سال تحصیلی در دانشگاه نداشتند، به همین دلیل طبق برنامه‎ریزی های صورت گرفته، تصمیم گرفته شد تا در روز نخست سال تحصیلی، در تمام دانشکده ها برنامه استقبال از دانشجویان اجرا شود.

معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای برگزاری کلاس ها انجام شده و همه چیز آماده است، عنوان کرد: من فکر می کنم که ما باید از شرایط و تحولات جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل حدود 25 هزار دانشجو در بزرگترین دانشگاه شرق کشور

تحصیل حدود 25 هزار دانشجو در بزرگترین دانشگاه شرق کشور