مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-21سياسي

حزب الله لبنان: با موشک ها و سلاح هایمان در تمامی جبهه ها حضور داریم


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به آمادگی این حزب در تمامی جبهه ها با موشک ها و سلاح هایش تاکید کرد، آینده ای که در غزه و فلسطین ساخته خواهد شد، - رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به آمادگی این حزب در تمامی جبهه ها با موشک ها و سلاح هایش تاکید کرد، آینده ای که در غزه و فلسطین ساخته خواهد شد، ساخته نیروهای دلاور مقاومت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت شهدا در جنوب لبنان اظهار کرد: حزب الله در تمامی جبهه ها با موشک ها و سلاح های خود حضور خواهد داشت.

صفی الدین گفت: جهان غرب برای دفاع از اسراییل شتافت چون احساس می کرد اسراییل در خطر است.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه تاکید کرد: در قاموس مقاومت حتی یک روز اقدامی روانی یا احساسی وجود ندارد بلکه تنها واکنشی به اشغالگری و بازتابی از گرایش ملی و شناختی بوده است.

او گفت: دشمن هنوز سرزمین ما را در اشغال داشته و ماهیت ما را تهدید می کند و هنوز در فکر گرفتن انتقام شکست خود در سال 2006 است.

این مقام حزب الله لبنان افزود: ما در مقاومت همواره در چارچوب به حق و درست دفاع از سرزمین، میهن و مقدساتمان مبارزه می کنیم و مبارزه امروز ما برای یک مساله به حق و برای دفاع از میهن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: با موشک ها و سلاح هایمان در تمامی جبهه ها حضور داریم

حزب الله لبنان: با موشک ها و سلاح هایمان در تمامی جبهه ها حضور داریم