مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 18:352023-09-30حوادث

آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه آتش نشانی شغلی مقدس است، گفت: آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند که در 2 مقوله اطفای حریق و امداد و نجات تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری فرماندار رشت عصر امروز در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری رشت که به مناسب روز آتش نشان در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد با تبریک هفته وحدت و روز آتش نشان اظهار کرد: همواره در زندگی ما افرادی هستند که از آسایش و آرامش خود برای آرامش و امنیت دیگران می گذرند و آتش نشانان از این دسته افراد هستند.

  وی با بیان اینکه به وجود آتش نشانان افتخار می کنیم، افزود: یقینا هر اندازه پیشرفت علم را در پیش داشته باشیم مشکلاتی که با آن مواجه می شویم نیز بیشتر است و آتش نشانان اثبات کردند که در تمامی بحران ها با شهامت و غیرت حضور دارند و در این راه نیز شهدای گرانقدری نثار امنیت و آرامش کشور شدند.

  فرماندار رشت با قدردانی از تلاش ها و زحمات شورا و شهرداری رشت بیان کرد: همدلی شورا و شهرداری رشت شایسته تقدیر است و این همدلی اتفاقات خوبی در شهر رقم زده است.

  آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامی داشت روز آتش نشان اظهار کرد: آتش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند

آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند