مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-08بين الملل

اسراییل در برابر جبهه مقاومت به زانو درآمده است


کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که سقوط اسراییل حتمی است، گفت: اسراییل در برابر جبهه مقاومت به زانو در آمد و مسلماً این یک آغاز است.

- شاهین صادقی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به عملیات روز گذشته حماس به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: این عملیات در برنامه ریزی، نوع اجرا و ابعاد مختلفی که به دقت مورد تأمل قرار گرفته، بی سابقه است.

وی ادامه داد: در جنگ اعراب و اسراییل نیز ما شاهد این گونه حملات نبودیم.

همچنین اگر برگردیم به سال 2006 و جنگ 33 روز حزب الله و اسراییل که منجر به آزادسازی گسترده شد و سرزمین لبنان از لوث وجود اشغالگران پاک شد ما میزان تلفاتی که در روز اول عملیات طوفان الاقصی شاهد هستیم از اسراییلی ها بیش از کل تلفاتی است که در جنگ 33 روزه دادند.

صادقی نسب با بیان این که اتفاق بزرگی رخ داده است، تصریح کرد: شبکه های مختلف رسانه های غربی در بهت و حیرت هستند که چگونه عملیاتی با این صلابت از زمین، دریا و آسمان علیه صهیونیست ها انجام شده است.

وی ابعاد مختلف این عملیات را موردتوجه قرار داد و گفت: این عملیات شکست بزرگ اطلاعاتی برای اسراییل است چرا که نوار غره در محاصره و رصد اطلاعاتی صهیونیست ها است به طوری که با پیشرفته ترین ابزار جاسوسی کوچک ترین تماس های حماس مورد رصد و نظارت اسراییلی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل در برابر جبهه مقاومت به زانو درآمده است

اسراییل در برابر جبهه مقاومت به زانو درآمده است