مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-09اقتصادي

اضافه شدن 6دستگاه ماشین آلات جدید تا پایان سال به راهداری چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه مجوز خرید شش دستگاه ماشین آلات راهداری سال گذشته به استان صادر شد ، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه مجوز خرید شش دستگاه ماشین آلات راهداری سال گذشته به استان صادر شد ، گفت: قرار است از سوی شرکتی این ماشین آلات با قیمت مناسب تهیه و تا پایان امسال به ماشین آلات راهداری اضافه شوند.

امین قوامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری از نیمه آبان ماه سال جاری در راهدارخانه های استان، اظهار کرد: 42 اکیپ راهداری در قالب 450 نیرو و 301 دستگاه ماشین آلات آماده خدمت رسانی در فصل پاییز و زمستان هستند.

وی با اشاره به خریداری 5000 تن شن و نمک، تصریح کرد: امسال یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر و پنج دستگاه شن و نمک پاش با اعتبار 30 میلیارد تومانی خریداری شده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه سال گذشته مجوز خرید شش دستگاه ماشین آلات راهداری به استان صادر شد، بیان کرد: ماشین آلاتی که قرار بود خریداری شوند به دلیل وارداتی بودن قیمت های بالایی داشتند اما قرار است از سوی شرکتی این ماشین آلات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 6دستگاه ماشین آلات جدید تا پایان سال به راهداری چهارمحال و بختیاری

اضافه شدن 6دستگاه ماشین آلات جدید تا پایان سال به راهداری چهارمحال و بختیاری