مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-12سياسي

نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی بدیل است


این که مردم استان کرمان فرصت پیدا کرده اند در بازسازی عتبات بالاخص ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) گام بردارند، - ایسنا/کرمان معاون سیاسی وزیر کشور گفت: این که مردم استان کرمان فرصت پیدا کرده اند در بازسازی عتبات بالاخص ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) گام بردارند، توفیقی است و البته نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه بی بدیل است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در بازدید از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر حسینی در کرمان افزود: با تردد در سطح شهر و گفتگو با برخی از شهروندان متوجه شدم که کرمان مردم متدینی دارد و دل های این مردم متوجه اهل بیت(ع) است و این بیانگر خوب بودن این مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهچراغی افزود: البته همه مردم ایران محب اهل بیت هستند ولی این جا به جهت وجود اتاق تربت که نزدیک ترین خاک به قتل گاه امام حسین(ع) در آن نگهداری می شود و هم چنین کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا، استثناء است.

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص کسانی که پیرامون بازسازی و توسعه عتبات شبهه افکنی می کنند، گفت: اتفاقا بیشترین کسانی که به این امر کمک می کنند، از قشر کم درآمد جامعه هستند و بسیاری از مردم حاضرند در این راه جان خود را هم فدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی بدیل است

نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی بدیل است