مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-14اقتصادي

مجتمع کشت و صنعت مغان یک پتانسیل و ظرفیت ملی و میهنی در منطقه است


مدیرکل دامپزشکی استان مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان را یک پتانسیل و ظرفیت ملی و میهنی در منطقه دانست و گفت: از همکاران دامپزشکی می خواهیم نهایت مسئولیت پذیری را در قبال این شرکت داشته باشند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان را یک پتانسیل و ظرفیت ملی و میهنی در منطقه دانست و گفت: از همکاران دامپزشکی می خواهیم نهایت مسئولیت پذیری را در قبال این شرکت داشته باشند.

مهدی فیضی 22 مهر در دیدار با صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان ضمن اشاره به سختی کار دامپزشکی افزود: همکاران ما در سازمان دامپزشکی کشور پیگیر این موضوع هستند که دامپزشکی جزء کارهای سخت و زیان آور تلقی شود.

فیضی از مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت مغان خواست با توجه به سختی و دشواری کار در دامپزشکی و نیز سختی امرار معاش و با توجه به شرایط خاص معیشتی نگاه ویژه به دامپزشکان و کادر فنی مجتمع را داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان اظهار کرد: دامپزشکی نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت غذایی و سلامت عمومی جامعه و نیز در رونق تولید و اقتصاد ملی دارد.

حمایت از شرکت کشت و صنعت مغان یک ضرورت ملی و کشوری است صمد بهزاد نیز در این مراسم گفت: مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان یکی از مجتمع های منحصر بفرد در کشور و یک ظرفیت و پتانسیل ملی بوده و با دارا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع کشت و صنعت مغان یک پتانسیل و ظرفیت ملی و میهنی در منطقه است

مجتمع کشت و صنعت مغان یک پتانسیل و ظرفیت ملی و میهنی در منطقه است