مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-26سياسي

حمایت کمیته امداد از 11 هزار دانش آموز استان مرکزی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: در سال جاری 11 هزار دانش آموز در استان مرکزی تحت حمایت مادی و معنوی کمیته امداد هستند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: در سال جاری 11 هزار دانش آموز در استان مرکزی تحت حمایت مادی و معنوی کمیته امداد هستند.

مجید مومنی، 4 مهرماه در مراسم جشن عاطفه ها در دبستان حاج گازرانی شهر اراک اظهار کرد: همه ساله تقریبا یک ماه قبل از بازگشایی مدارس، کمیته امداد با همراهی آموزش و پرورش، بسیج و مراکز نیکوکاری و با هماهنگی استانداری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اقدام به جمع آوری کمک مالی برای دانش آموزان کم بضاعت می کند.

مومنی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای تاریخ انقلاب اسلامی اضافه کرد: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری است.

ما معتقدیم که اگر اقتصاد کشور، اقتصادی انفاقی شود قطعا خداوند برکات خودش را برای مردم نازل می کند و روز به روز به سمت تعالی و هدف های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 11 هزار دانش آموز در استان مرکزی تحت حمایت مادی و معنوی کمیته امداد هستند گفت: با لطف خدا و کمک خیرین تاکنون بالغ بر 19 میلیارد تومان توسط نیکوکاران، کمیته امداد، آموزش و پرورش و بسیج جمع آوری و در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 11 هزار دانش آموز استان مرکزی

حمایت کمیته امداد از 11 هزار دانش آموز استان مرکزی