مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-02سياسي

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام از خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر حمایت ویژه می کند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر حمایت ویژه می کند.

محمد زارع با حضور در منزل سه قلوهای شهرستان هلیلان، اظهار کرد: بنیاد 15 خرداد در راستای فعالیت های خود، 2 موضوع محوری افزایش جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کار ویژه های متعددی را در این زمینه در دست اجرا دارد که مهمترین آن حمایت از فرزندآوری است.

وی افزود: طرح ملی حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو آغاز شده و بسته های حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخند مادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه تقدیم این خانواده دارای فرزند سه قلو می شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام با بیان اینکه حمایت از خانواده های سه قلو و بیشتر با جدیت در دستور کار بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی است، خاطرنشان کرد: با تمام توان در راستای خدمت به مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام از خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام از خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر