مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-26اجتماعي

آزمون استخدامی اخیر کمبود معلم در تیران را جبران کرد


مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: آزمون های استخدامی اخیر وزارت آموزش و پرورش کمبود معلم در این شهرستان را برای سال تحصیلی جدید تا حدی جبران کرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: آزمون های استخدامی اخیر وزارت آموزش و پرورش کمبود معلم در این شهرستان را برای سال تحصیلی جدید تا حدی جبران کرد.

حسین صائبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی این وزارتخانه کمبود معلم است که آزمون های استخدامی اخیر بخشی از این نیاز را رفع کرده و در صورت برگزاری آزمون های مجدد این دغدغه رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر کمبود بخشی از آموزگاران و دبیران مدارس تیران و کرون با جذب نیروها از طریق آزمون استخدامی و مابقی نیز به واسطه نیروهای حق التدریس و معلمان بازنشسته رفع شده است.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با بیان اینکه بیش از 50 نفر نیروی آموزگار و دبیر برای این شهرستان از طریق آزمون جذب شده اند، تصریح کرد: نیروهای آموزگار در مدارس به کار گیری شده اند و فرآیند جذب برای دبیران هنوز به پایان نرسیده که پس از اعلام نتایج، به کارگیری خواهند شد.

وی اضافه کرد: خانواده ها نگران معلمان و دبیران کلاس های فرزندان خود نباشند و با تدبیر صورت گرفته هیچ کلاسی بدون معلم در تیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی اخیر کمبود معلم در تیران را جبران کرد

آزمون استخدامی اخیر کمبود معلم در تیران را جبران کرد