مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-25سياسي

نباید اجازه دهیم دشمن از سنگر و خاکریزهای ملت عبور کند


جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد جنگ رسانه ای و ضربه زدن به نظام اسلامی است، - ایسنا/مرکزی جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد جنگ رسانه ای و ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از سنگر و خاکریزهای ملت عبور کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسکری دوشنبه سوم مهرماه 1402 در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ساوه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: بازخوانی رشادت های دفاع مقدس یک ضرورت است تا جوانان و نوجوانان این مرزوبوم با فرهنگ ایثار و شهادت آن دوران بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند به ارزش ها و خودباوری ملت ایران آسیب وارد کند، گفت: شرایط دوران دفاع مقدس نشان می دهد که ایمان و خودباوری مردم موجب پیروزی ما در جنگ هشت ساله شد.

وی در ادامه تقویت امید و بنیه های اعتقادی را عاملی برای خنثی سازی ترفندهای دشمنان دانست و افزود: به انحراف کشاندن مسیر انقلاب از ابتدای پیروزی نهضت در دستور کار معاندان نظام بوده است، اما این ملت با حضور به موقع در صحنه اجازه ندادند دشمن این سناریوی محکوم به شکست خود را عملی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم دشمن از سنگر و خاکریزهای ملت عبور کند

نباید اجازه دهیم دشمن از سنگر و خاکریزهای ملت عبور کند