مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-11سياسي

استراتژی طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات فلسطین بی سابقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی مشاور رهبرانقلاب در امور بین المللی طی تماسی تلفنی با رهبران مقاومت فلسطین «اسماعیل هنیه» و «زیاد نخاله» ضمن تمجید از ملت مقاوم فلسطین، - مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفتگو با سران مقاومت فلسطین گفت: استراتژی مقاومت در مقابله با دشمنان در عملیات طوفان الاقصی و پیروزی های به دست آمده در تاریخ مبارزات ملت شجاع فلسطین بی سابقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی مشاور رهبرانقلاب در امور بین المللی طی تماسی تلفنی با رهبران مقاومت فلسطین اسماعیل هنیه و زیاد نخاله ضمن تمجید از ملت مقاوم فلسطین، ایستادگی گسترده قهرمانانه در غزه و ساحل غربی را از افتخارات تاریخ معاصر اسلام دانست.

ولایتی گفت: مسلمانان به این فداکاری ها و اقدامات افتخار آفرین مبارزین فلسطینی که آبرومندانه از حصن حصین دفاع می کنند درود میفرستند و با تمام وجود از آن ها حمایت می نمایند.

وی در این تماس های جداگانه تلفنی، ضمن تبریک پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و ملت فلسطین گفت: استراتژی مقاومت در مقابله با دشمنان در عملیات طوفان الاقصی و پیروزی های به دست آمده در تاریخ مبارزات ملت شجاع فلسطین بی سابقه می باشد و مردم فلسطین نشان دادند که امروزه یکی از سنگر های مهم مقاومت در برابر صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات فلسطین بی سابقه است

استراتژی طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات فلسطین بی سابقه است