مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:302023-09-27فرهنگي

برگزاری بیش از 50 ویژه برنامه هفته گردشگری در سمنان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه برای گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم زاده، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اظهار کرد: بیش از 50 عنوان برنامه برای گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در این استان برگزار می شود.

وی ضمن تبریک این هفته به فعالان گردشگری گفت: پنجم مهرماه آغاز هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی است و برگزاری بیش از 50 برنامه شامل برگزاری دوره های آموزشی، برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های گردشگری، نشست فعالان گردشگری با مسؤولان و .

برای گرامیداشت هفته گردشگری تا یازدهم مهرماه در تمامی شهرستان های استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: بازدید رایگان از موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در روز چهارشنبه پنجم مهرماه هم زمان با آغاز هفته گردشگری، اعمال 15 درصد تخفیف در واحدهای اقامتی برگزیده در استان و اجرای تور بازدید باغ راه ها در شهرستان سمنان و شهمیرزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 50 ویژه برنامه هفته گردشگری در سمنان

برگزاری بیش از 50 ویژه برنامه هفته گردشگری در سمنان