مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:562023-09-25سياسي

سرلشکر باقری: دستمان هر لحظه روی ماشه است تا توطئه ای کشور را تهدید نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار سرلشکر محمد باقری در صحبگاه مشترک نیروهای مسلح، خدام اعتاب مقدس و بقاع متبرک و نیروهای امدادی و خدماتی که با عنوان عهد سربازی در مسجد جمکران برگزار شد، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب حرکت جامعه به سمت آرمان های مورد نظر امام و شهدا و در نهایت تحقق آرمان های اسلام عزیز می شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجدید بیعت با امام زمان(عج) افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است که هر ساله در روز نهم ربیع با حضور پرشور نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران و نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

وی از رشادت های ملت ایران در صحنه های مختلف از جمله دفاع مقدس یاد کرد و گفت: ایثار و گذشت ملت نشان از استمرار حرکت شان در مسیر امام زمان(عج) است و با توکل و عنایت به امام زمان(عج) و وعده های الهی است که در مسیر مقاومت از هیچ قدرتی ترس ندارند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه حرکت امام خمینی(ره)  حرکتی در مسیر زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) است، افزود: انقلاب اسلامی برای فراهم سازی زمینه های ظهور در تلاش است و امروز به برکت انقلاب نیروهای بسیاری برای سربازی در مکتب اسلام تربیت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: دستمان هر لحظه روی ماشه است تا توطئه ای کشور را تهدید نکند

سرلشکر باقری: دستمان هر لحظه روی ماشه است تا توطئه ای کشور را تهدید نکند