مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-23اجتماعي

آموزش مجازی خسران بزرگی برای کشور بود


رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش ها مجازی و تعطیلی آموزش حضوری خسران بزرگی برای سیستم آموزشی بود.

- ایسنا/هرمزگان رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش ها مجازی و تعطیلی آموزش حضوری خسران بزرگی برای سیستم آموزشی بود.

محسن زارعی صبح امروز (یکم مهرماه) در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان هرمزگان، اظهار کرد: آموزش ها مجازی و تعطیلی آموزش حضوری خسران بزرگی برای سیستم آموزشی بود و دشمن با حربه های مختلف سعی داشت در سال گذشته مدارس را به تعطیلی بکشانند چراکه در این صورت است که می توانست نقشه های پلید خود را عملیاتی کند که خوشبختانه با شکست مواجه شد.

وی.

با ذکر این نکته که هدف از ندرسه تنها آموزش کتب درسی نیست، عنوان کرد: تربیتی که تنها در فًای مدرسه و تحت مدیریت معلمین اتفاق می افتد در سال گذشته تحصیلی لمس شد و برای مقابله با سیاست های دشمن باید مدارس و ارکان آن یعنی معلمین را تقویت کنیم.

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اهمیت توجه به آموزش مهارت های شغلی، ابراز کرد: برای اینکه هرمزگان از محرومیت خارج شود و به عنوان یک استان پیشرو در کشور نقش ایفا کند، باید تقویت و راه اندازی هنرستان های جوار در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی خسران بزرگی برای کشور بود

آموزش مجازی خسران بزرگی برای کشور بود