مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:102023-09-27اجتماعي

بهره مندی 22 هزار نفر از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از پویش مشق احسان


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 194 هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: از این تعداد دانش آموز جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر از پویش احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افشین امیریان گفت:  با اشاره به اینکه 194 هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: از این تعداد دانش آموز جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر از پویش احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی جدید 4 هزار و 500 بسته معیشتی و لوازم التحریر در قالب پویش مشق احسان در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بهره مندی این دانش آموزان از پویش های مختلف، آن ها از برنامه های آموزشی و پرورشی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: امسال برنامه ریزی های مطلوب تری در حوزه علمی صورت می گیرد تا دانش آموزانی که امکان دسترسی به برخی امکانات را ندارند زمینه رشد آن ها نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 22 هزار نفر از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از پویش مشق احسان

بهره مندی 22 هزار نفر از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از پویش مشق احسان