مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 02:552023-10-17سياسي

نشست علمی بین المللی «طوفان الاقصی و آینده مساله فلسطین» برگزار شد


نخستین نشست هم اندیشی علمی بین المللی «طوفان الاقصی و آینده مساله فلسطین» به صورت مجازی با سخنرانی جمعی از صاحب نظران و پیام تصویری سخنگوی جنبش حماس به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست هم اندیشی علمی بین المللی طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین روز گذشته همراه با پیام اختصاصی حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و برخی از مراکز علمی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین منصور میراحمدی معاون بین الملل نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، در این نشست به ضرورت تدوین نظریه مقاومت پرداخت و گفت: ضرورت این مهم زمانی آشکار می شود که تمایزافکنی بین جریان اصلی مقاومت و جریان های رادیکال و افراطی صورت پذیرد.

وی بیان کرد: امروز با توجه به تجربه ای که در جریان مقاومت فلسطین مشاهده می شود، زمینه نظریه پردازی مقاومت اسلامی تسهیل شده و این جریان دست کم از چهار بُعد فلسفی، فقهی، اخلاقی و جامعه شناختی تشکیل شده است؛ در چنین صورتی ما به تبیین صحیحی از عملیات مقاومت در جهان اسلام و مقاومت فلسطین می رسیم.

*آینده فلسطین در دستان شهادت طلبان است حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی رییس پژوهشکده نظام های اسلامی نیز مطرح کرد: خدای متعال در قرآن کریم وعده یاری مومنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمی بین المللی «طوفان الاقصی و آینده مساله فلسطین» برگزار شد

نشست علمی بین المللی «طوفان الاقصی و آینده مساله فلسطین» برگزار شد