مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-19ورزشي

ضرورت استمرار فعالیت های ورزش همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی


نماینده ولی فقیه در استان فارس از مسئولان این استان خواست تا تدابیر لازم را برای استمرار و توسعه فعالیت های ورزشی در دستور کار قرار دهند زیرا این کار موجب تقویت و نشاط اجتماعی می شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس از مسئولان این استان خواست تا تدابیر لازم را برای استمرار و توسعه فعالیت های ورزشی در دستور کار قرار دهند زیرا این کار موجب تقویت و نشاط اجتماعی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 27 مهرماه در مراسم پیاده روی خانوادگی کارکنان شهرداری شیراز که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، گفت: این چنین اقدامات با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت افراد جامعه پر تکرار باشد.

وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) مبنی بر استمرار در کارها بیان کرد: هر کاری هرچند کوچک اما استمرار داشته باشد، از این رو باید مردم در امر ورزش با هدف حفظ سلامت خود استمرار را سرلوحه خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: شهرداری شیراز در جهات مختلف، فعالیت های چشمگیری انجام می دهد که از جمله آن در مورد ورزش های همگانی است که کار خوبی است.

آیت الله دژکام با ابراز تقدیر از شهرداری این کلان شهر به دلیل فعالیت بیش از 50 مرکز و کانون در بوستان های این کلان شهر ابراز امیدواری کرد: این رسم و فرهنگ با پیگیری مستمر همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استمرار فعالیت های ورزش همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی

ضرورت استمرار فعالیت های ورزش همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی