مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-09اقتصادي

تأمین، توزیع و نظارت بر 19 قلم کالا در اختیار جهادکشاورزی قرار گرفت


معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه از سال 1400 قانون انتزاع مجدداً وارد مرحله اجرایی شد، تأکید کرد: تأمین، - ایسنا/همدان معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه از سال 1400 قانون انتزاع مجدداً وارد مرحله اجرایی شد، تأکید کرد: تأمین، توزیع و نظارت بر 19 قلم کالا از جمله اقلام اساسی و میوه و تره بار و صنایع تبدیلی در اختیار جهادکشاورزی قرار گرفته است.

مرتضی بیدآبادی درگفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اقلام شامل گندم، برنج، جو، ذرت، پنبه وش، روغن و دانه های روغنی، چای، سیب زمینی، پیاز، حبوبات، سیب، پرتقال، خرما، کشمش، قند، شکر و کنجاله است و همچنین محصولات دامی، طیور و آبزیان شامل شیر و فرآورده های لبنی، گوشت سفید، گوشت قرمز، تخم مرغ و پیله ابریشم و نیز صنایع تبدیلی با یک مرحله تبدیل در بخش کشاورزی را باید به این گروه اضافه کنیم.

وی افزود: در راستای اجرای طرح انتزاع 30 درصد نیروهای بازرسی از صنعت، معدن و تجارت با هدف انتقال تجربیات به جهادکشاورزی منتقل شدند و بعد از دو سال این نیروها به سازمان های تابعه خود بازگشتند.

بیدآبادی خاطرنشان کرد: الزام اجرای قانون انتزاع به خاطر پراکندگی سیاستگذاری و برنامه ریزی تأمین و توزیع کالا بود و در این راستا اداره کل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین، توزیع و نظارت بر 19 قلم کالا در اختیار جهادکشاورزی قرار گرفت

تأمین، توزیع و نظارت بر 19 قلم کالا در اختیار جهادکشاورزی قرار گرفت