مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-15اجتماعي

هوای چهارمحال و بختیاری سردتر می شود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش دما در استان، گفت: از بعدازظهر روز دوشنبه تا اوایل روز سه شنبه شاهد وزش باد شدید، - معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از بعدازظهر روز دوشنبه تا اوایل روز سه شنبه شاهد وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، رگبار باران و رعد و برق در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شهرستان هایی به ویژه شهرستان کوهرنگ و سایر ارتفاعات وزش باد نسبتا شدید، رخداد تندبادهای لحظه ای در نواحی مستعد گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، رگبار موقتی باران و صاعقه دور از انتظار نیست .

وی با اشاره به کاهش دما در استان، افزود: با توجه به شرایط پیش بینی شده افراد از قرار گرفتن در ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع با توجه به رخداد صاعقه خودداری کنند.

نوروزی با بیان اینکه لازم است عشایر کوچ خود را در باز زمانی هشدار متوقف کنند، تصریح کرد: عدم توقف در مسیر رودخانه ها و مسیل ها، تمهیدات لازم در بخش کشاورزی و سم پاشی باغات و مزارع و تسریع در برداشت محصوب خرمن شده از جمله دیگر توصیه ها برای پیشگیری از مخاطرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای چهارمحال و بختیاری سردتر می شود

هوای چهارمحال و بختیاری سردتر می شود