مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:202023-10-04اقتصادي

صرفه جویی 321 میلیاردی اقتصادی توسط نفت و گاز گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای نخستین بار در سطح مناطق نفت خیز جنوب کارشناسان اداره ترابری مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، - غلامرضاکمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: با تلاش جهادگونه پرسنل اداره ترابری مدیریت خدمات، تعداد 4 دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سبک با استفاده از قابلیت های فنی همکاران متخصص برای استفاده های تخصصی  طراحی، بازسازی و تجهیز شد.

وی بیان کرد: بازسازی این دستگاه ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و کاهش تورم با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی و به منظور صیانت و پشتیبانی از تولید انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصرین کرد: ارزش تقریبی خودروهای سنگین و سبک طراحی و بازسازی شده 355 میلیارد ریال است.

کمالی عنوان کرد: که بازسازی و تجهیز آنها با مبلغی حدود 34 میلیارد ریال انجام شده و در نتیجه حدود 321 میلیارد ریال صرفه اقتصادی به دنبال داشته است.

وی گفت: رسالت این شرکت به منظور تحقق اهداف کلان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران در حفظ و افزایش تولید است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: به این منظور طراحی، ساخت و تجهیز سه دستگاه خودرو تعمیراتی شامل کامیون خودرو بر، کامیون سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 321 میلیاردی اقتصادی توسط نفت و گاز گچساران

صرفه جویی 321 میلیاردی اقتصادی توسط نفت و گاز گچساران