مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-04سياسي

راه رسیدن انسان به سعادت توجه به قرآن است


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش تفکر در امورات مختلف گفت: انسان باید در انجام امور و سخن گفتن تفکر کرده و با توکل به پروردگار و سخنان حق قرآن تصمیم بگیرد زیرا تنها راه به سعادت رسیدن همین امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری امشب در مراسم میلاد حضرت محمد (ص) در کانون جوانان رضوی رشت با بیان اینکه انسان باید از شنیدن و دیدن های خود مراقبت کند، اظهار کرد: یک دسته شنیدنی های انسان مثل سخنان اولیا و ائمه اطهار راست و دسته دیگر مثل سخنان شیطان دروغ و سخنانی مثل منافقین شبهه برانگیز است.

وی با اشاره به نقش تفکر در امورات مختلف برای به سعادت رسیدن انسان در دنیا و آخرت گفت: انسان باید در انجام امور و سخن گفتن تفکر کرده و با توکل به پروردگار و سخنان حق قرآن تصمیم بگیرد زیرا تنها راه به سعادت رسیدن همین امر است.

  استاد حوزه و دانشگاه، قرآن را گنجینه پیام های پروردگار دانست و افزود: انسان ها روزانه چندین دفعه صندوق ارسال پیامک گوشی خود را چک می کنند ولی اگر در طول روز صندوق پیامک خدا یعنی قرآن را باز کند در حوزه های مختلف به موفقیت خواهیم رسید.

  ماندگاری با تاکید بر برنامه دشمن برای نفوذ فرهنگی به کشور و نسل جدید از طریق فضای مجازی بیان کرد: دشمن کاری کرده که برخی سخنان راست پروردگار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه رسیدن انسان به سعادت توجه به قرآن است

راه رسیدن انسان به سعادت توجه به قرآن است