مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-08پزشكي

تعداد پایگاه های اورژانس مشهد باید 2 برابر شود/ فرسودگی ناوگان اورژانس


 رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه  تعداد پایگاه های اورژانس 115 مشهد برای این شهر کافی نیست و برای رسیدن به استاندارد، - ایسنا/خراسان رضوی  رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه  تعداد پایگاه های اورژانس 115 مشهد برای این شهر کافی نیست و برای رسیدن به استاندارد، تعداد ایستگاه های موجود باید دو برابر شود، تأمین زمین برای ساخت پایگاه را مهمترین مشکل و مانع در زمینه احداث پایگاه های جدید عنوان کرد.

علی یزدانی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تعداد پایگاه های اورژانس 115 مشهد برای کلانشهر مشهد کافی نیست و برای رسیدن به استاندارد، تعداد ایستگاه های موجود باید دو برابر شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد 100 پایگاه شهری و 62 پایگاه جاده ای دارد، خاطرنشان کرد: در کلانشهر مشهد و برای رسیدن به استاندارد لازم طبق برنامه ششم توسعه، به بیش از 80 پایگاه دیگر نیاز داریم.

یزدانی تصریح کرد: در زمینه پایگاه های جاده ای مشکلی نداریم و در محورهای اصلی در هر 30 کیلومتر یک پایگاه احداث شده است، مشکل اصلی در هسته مرکزی شهر است و یکی از دغدغه های ما در حوزه اورژانس، توسعه پایگاه های شهری است که در زمینه توسعه پایگاه ها، مهمترین مشکل و مانعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پایگاه های اورژانس مشهد باید 2 برابر شود/ فرسودگی ناوگان اورژانس

تعداد پایگاه های اورژانس مشهد باید 2 برابر شود/ فرسودگی ناوگان اورژانس